Tam se nákup jen přeskládá z vozíku do kufru a je to hotovo. Doma se postupuje obdobně. Zde taška skutečně netřeba. Ale jinak ji ještě spousta lidí používá. Ne každý jezdí na nákup autem, ne každý chodí s batohem. Takže taška je prostě nutná. Pokud ji zapomenete doma, nic se neděje, koupíte si ji přímo v marketu. Silonovou, ale také papírovou, to kvůli ekologii. Do takového zavazadla si nákup uložíte a můžete šupajdit domů. Nákup si donesete až k lednici. Tedy do kuchyně. Dnes takové tašky dostanete skoro všude a ve velké většině případů budete mít na jejím boku název marketu, kde byla zakoupena.
Tomu se říká, že jsou to reklamní tašky. Ty nedostanete samozřejmě pouze v marketech, ale také v drogerii, nebo u pekaře. Firmy si tím dělají reklamu, protože je to tímto způsobem nestojí skoro nic, a ještě je taška užitečným předmětem. Je potřeba skoro stále. Dříve se nákup nosil v takzvaných síťovkách. Ta se před nákupem strčila do kapsy, protože tam krásně vešla a šlo se. V krámě si ji člověk vyndal, vložil do ní nákup a hrdě odkráčel domů. V ní mohlo být třeba také mléko v pytlíku, ano, čtete dobře, v pytlíku a když jste k tomu vzali něco co mělo špičatou hranu, jako například některé jogurty, tekla za vámi čára, kterážto slula jako mléčná dráha. Takže byla i legrace a takový člověk se dal krásně stopovat.
Dnes už jsou síťovky dávno pradávno pryč. Dnes se dělají tašky jiné a převážně také z jiných materiálů. Ale v každém případě se na obě strany umisťuje reklama. A lidem to nevadí, protože si na to zvykli. Hodně firem a podniků si nechává právě na tyto tašky dávat reklamu na své výrobky, nebo tam nechávají umístit logo svého podniku. Jak již výše zmíněno, je to jeden z těch levnějších způsobů reklamy. A ještě hodně dlouho bude, takže lze předpokládat, že zde s námi budou reklamní tašky ještě hodně dlouho.